Forum EA-GAMES
Od Graczy dla Graczy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

W licznych badaniach stwierdzono także, że równomierne ro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EA-GAMES Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:18, 27 Mar 2014    Temat postu: W licznych badaniach stwierdzono także, że równomierne ro

Jestem zdruzgotana gdy o tym myślę. [link widoczny dla zalogowanych] I mi też to się nie podoba. Takie które nie przekracza 4zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmierz się poprawnie, czyli pod biustem ściśle, na wydechu, a w biuście swobodnie, i sprawdź tutaj jaki rozmiar powinnaś nosić:
Wyprawka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo chetnie dziewczyny z dzicmi , moje ma 7 lat, chlopak niestey jedynak i czesto robie za towarzysza jego zabaw taki urok jedynaka.
[link widoczny dla zalogowanych]

Poznam jakąś fajną dziewczynę w podobnym wieku, z którą będę mogła normalnie pogadać, wyskoczyć na imprezę czy na piwo. [link widoczny dla zalogowanych] juz bardzo ladnie mowi po polsku!

Ogólnie nie to co było. Dodając, że postawiłaś ziemniaki w tym samym rzędzie co pieczywo i makarony... Ale według mnie W związku z tym, mam pytanie do niuniS: lek. [link widoczny dla zalogowanych]
ja już mam stałego chłopaka a On tego nie może przeżyc H&M help!!!!! Samojka (to tak dla porownania). Chyba, że ktoś mimowolnie cie leczy np. staniki na 70 pod biustem mają czasem zbyt wąsko ustawione miseczki;(((
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale tez ja nie wiem jak te Twoje blizny wygladaja, jesli przeszczep to jedyna opcja no to musisz sie powaznie zastanowic...
Witaj Teres
Zaczęłam bawić się w szpiega komputer - niestety korzysta często z trybu prywatnego;
Benusik, Lidla mam w miarę niedaleko , dziś lecimy na zakupy więc zaopatrzę się w ten chlebek i zdam ..


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 6:24, 04 Kwi 2014    Temat postu: Pieczenie czuje przez pierwsze 5 min a pozniej juz spoko.

zreszta moze w końcu przyjdzie ciepło..
[link widoczny dla zalogowanych]
i nikomu nie zycze przezywac tego co przezywalam myslac o tym ze 3/4wlosow sa juz spalone, przez (nie)zrecznosc fryzjerki.......(szczerze to zastanawiam sie wogole czy jakiekolwiek kursy fryzjerstwa owa kobieta posiada;/ ) nie dajcie sie nabrac na milutkie slowa i klamstewka tego faceta, bo on tylko chce zedrzec kaSIORE~! Ja wlasnie gotuje trzeci garnek zupy ale juz powli nie moge na nia patrzec dzisiaj wrzucila peperoni dodatkowo a poza tymdzisiaj w jadlospisie piers z indyka z pomidorem nie macie pojecia jak ta gotowana piers smakowala po tym tygodniu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co tam w starym cfk? [link widoczny dla zalogowanych] kukulska
2.Objaw Tinnela - polega na opukiwaniu okolicy nadgarstka wzdłuż przebiegu nerwu pośrodkowego - w przypadku pojawienia sie drętwienia, przeczulicy w obszarze unerwianym przez nerw posrodkowy test uznajemy za dodatni. ja studiuje w hamburgu. powinno ci przejsc... Później pojawiają się problemy. Mam problem od ponad 3 tygodni jestem na diecie 1000 kcal. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja próbuję o niczym wtedy nie myśleć, skupiam się na tym, by robić to jak najciszej, tak żeby nikt się nie zorientował co robię Właśnie kupiłam sobie suszarke z dyfuzorem i nie wiem jak jej kompletnie uzywac pomocy!!! Ale nie jest to tez znowu tak daleko Moze ktoregos dnia zaplanujemy sobie wspolne popoludne To jest kawałek gypsy kings tytvłu nie pamiętam Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa: dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DLA PRZYPOMNIENIA:
[link widoczny dla zalogowanych]
Fanka DZIĘKI że tu zagladasz, czytaj co piszemy i w razie czego mów co nie tak, to dla mnie ważne bo robię to pierwszy raz i dobrze posłuchac rady kogoś z doświadczeniem. Wierze ze nie bede musiec sie tam udac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ferry ... [link widoczny dla zalogowanych] Bo przecież g w a ł t jest sprawą niewyobrażalnie podłą, ale słowo nie obsceniczne wszak.
Chciałam wrócić do swojego naturalnego koloru, ale ta cała dekoloryzacja nie wchodzi w grę a nie chcę czekać aż mi moje włosy odrosną! eurytmics -here comes the rain again Pryszcze zniknęły,cera się rozjaśniła,zaskórniki są maleńkie no i przetłuszczanie-o wiele się zmniejszyło!Jestem zadowolona z zabiegów i z atmosfery,jest tak jak w domu,ale bardziej elegancko. Krwiaka miał przez 3 miesiące. a to sie zgadzam,jak na wesolowskiego,tańczył OKROPNIE,a przechodził i przechodził,no bo w serialu gra i malolaty glosują [link widoczny dla zalogowanych]
Również na ulotce znajduje się informacja, że nie należy stosować leku podczas miesiączki. Jesienna mama wkrótce zda nam relację jak było...bo skoro jej nie ma to oznacza że już ma synusia po drugiej stronie brzuszka Polecam Wam dziewczyny kwasy OMEGA-3 tłoczone z ryb, ktore pasuja do diety Atkinsa. Po 4 miesiacach pobytu w anglii musialam wrocic do polski skonczyc szkole. W związku tym małe pytanko, ile należy przytrzymać w sobie tę pierwszą dawkę wody z cytryną. antic*pate -->zeby to bylo takie proste;( niestety nie jest A co do braku wyżu obecnie...to fakt, może go i nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie jest brzydka pogoda, wiatr, zero słońca, 12 stopnie C.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaberze popieram Cię całym sercem, ale niestety to nie realne. ja bym sie chyba nie zdecydowala...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Scaling - usuwanie kamienia [link widoczny dla zalogowanych] Regine a ja dziś zaliczyłam pierwszą dietetyczną wpadkę!!
I JAK TU ŻYĆ ?? Rajstopy chce zdjac a one przyschniete do tego lakieru na paluchach. pozdrawiam wszystkie Buuu...!! Ale to nic - od dziś startuję z meridią. [link widoczny dla zalogowanych]
tak samo jak 50kg to 50kg, a już 58kg to raczej w zaokrągleniu 60kg, czy tutaj też nie widzisz różnicy? czytalam gdzies, ze posiadanie dzieci po trzydziestce sporo odmladza kobiete (zalew odpowiednich stanowi hormonow). Chciałabym zostać fryzjerka Mam pytanie od czego zacząć? Witam, w sumie sympatyczny topik, sedrcznie pozdrawiam, życze milego dnia jestescie dzielne dziewczyny, no no... ja miałam dwa cc jest nauczycilem, tylko ze jest jeden problm chyba największy , że on nie zna języka Beckhamowie - Brooklyn (bez komentarza), Romeo i coś tam jeszcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie wiem jaka Ty sobie diete wybralas.To czego ja sie trzymam to zalecenia fazy wprowadzajacej gdzie maka jest na absolutnym zakazie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i powodzenia Teraz kilka dni temu choroba wrocila...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niewielka różnica była, ale i tak nie wolno jej długo stosować więc przestałam. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wszyscy rumuni czy chinczycy sa brudni i kradna!
Jeszcze tego samego dnia zgłosiłam się do Centrum Zdrowia Matki Polki gdzie zrobiono mi wszystkie badania i jak się okazało nie mam się czym martwić. Witam Was....tak sobie czytam i czytam i czytam i sama nie wiem co mam myśleć?!?! Chyba faktycznie chodzi tu o wyeliminowanie konkurencji... Z dietą też jakoś kiepsko. Siemanko .. [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o odpowiedź... możecie polecić manikiurzystkę we Wrocławiu?? Mam nadzieje ,ze bedziesz tu zagladac! naturalnie wyglada tez taki rozowawy zel ja mam i wygladaja jak moje wlasne Rewelacyjnie dobierał fryzurę, super cięcie, włosy same bez problemów się układały... dzieki za odp. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:47, 06 Kwi 2014    Temat postu: teraz już wiem, że nie warto z nimi walczyć trzeba polubi

Przede wszystkim coś, o czym zawsze trzeba pamiętać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Godzina wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z moich panieniek aż bije dwujajowość na maksa Ta urodzeniowo mniejsza, drobniejsza ma wzrost aktualnie praktycznie 5 latki, wagę też Rózia była dłuższa, cięższa - a taki szczypioreczek się z niej zrobił, że ojojoj Taka blond misska mi rośnie [link widoczny dla zalogowanych] serce się łamie gdy o tym wszystkim pomyśle, czy uda się uratować ten świat?
Dla mnie już samo to 1000 kcal w ostatnim dniu,brzmi jak z marszu rozpoczeta. Juz czwartego dnia pozniej poznalam tam turka. Jak się nie pomyśli zawczasu, to człowieka nieprzygotowanego problem 2 razy szybciej dobija Narazie zbieram kase na zabieg makijazu permanentnego, jeszcze sie nie pytałam czy mi go wykonaja. Mam bardzo wąską górną wargę, prawie jej nie widać. [link widoczny dla zalogowanych]
a co ty tu robisz? To prawda że nie warto żyć dla kogoś nie dostając nic w zamian. 1 to rewelacja!!!! Bedziesz chudla ale co jakis czas waga bedzie stawac,nie denerwuj sie wtedy tylko przeczekaj,to normalne moje mycie wyglada zwykle tak: Smacznego. Witaj Sloneczko 78.Mieszkam we Wloszech od 1,5 roku,20 km od Mediolanu.Mam meza wlocha i mamy poltorarocznego synka.Nasz synek niedlugo bedzie mial siostrzyczke lub braciszka gdyz jestem w drugim miesiacu ciazy.jestem bardzo szczesliwa.Rozmawiam z Kevinkiem(moim synkiem)po polsku gdy jestesmy w domu,a gdy dzies wychodzimy,np do tesciow lub sklepu rozmawiamy po wlosku.Wiec Kevin mowi i po polsku i po wlosku.Dopiero zaczyna mowic a juz porozumiewa sie w dwoch jezykach,i moim zdaniem tak powinno byc bo nie wyobrazam sobie ze moi rodzice nie mogliby porozmawiac z wlasnym wnukiem.Skad dokladnie jestes SLONECZKO?Jezeli mozesz to opisz mi jak mniej wiecej wyglada porod we Wloszech gdyz ja rodzilam jeszcze w polsce i teraz przy drugim dziecku troche sie stresuje...serdecznie pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brzydkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak że stokrotka nie tylko twoi broją u mnie to samo.A kanapkę jak chcą to też już musi być i nie mogą poczekać......... pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ha ha ha ... [link widoczny dla zalogowanych] czy drętwienie rąk zwłaszcza w nocy podczas snu może być objawem jakiejś choroby?Byłam u lekarza i nic nie stwierdził, serce mam w porządku, czuję się dobrze tylko często mam chłodne ręce.
Też byłam wściekła, a tu nagle..... [link widoczny dla zalogowanych] itreki-152.html edyta swietny fryzjer jest na ul.Salwatorskiej, prz placu na stawach. Dzieci są bardzo spokojne, a córeczka od września idzie do przedszkola. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam 26 lat, a czuję się na co najmniej 62. Generalnie każdy organizm inaczej reaguje, mnie mało bolało, ale później są małe problemy przy zginaniu... Kuleczka brak sprzeciwu oznacza ,ze sie zgadzasz Luzu wiecej,mozemy przeciez pofantazjowac!!! I teraz dostalam okres. Moje włoski jednak i tak nie są takie jak bym sobie tego życzyła. Jutro pewnie nie bedzie tak latwo, poniewaz ide do pracy a tam 6 godzin fizycznego zapieprzu ;/Byle przetrwac pierwsze 3/4 dni a potem juz z gorki (tak mysle) takie, które wyglądają tak jakby zaraz po myciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby nazwać kogoś głupim trzeba mieć ku temu powody , a ja w żadnej mojej wypowiedzi nie dałam ci podstaw byś mogła tak o mnie myśleć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

come, come, come, come, come to (coś tam)
[link widoczny dla zalogowanych]
Chce kotka Sorrki ze sie nie odzywałam ale wzięłam sie za prańsko i prasowanie ciuszków dla mego bobaska i tak siakos czas poleciał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-clotrimazolum 3,5 ok tabletki i krem mniej wiecej tyle samo [link widoczny dla zalogowanych] Witam
Dla wszystkich zainteresowanych jak naprawde to wyglada od srodka jak zaczac na co zwracac uwage zapraszam na priva. no wiecie co do czego nie szalej z waga to niedobrze sie za czesto wazyc . Jak zaczęły mi się właściwe skurcze to jedna z położnych się zaśmiała i stwierdziła, że niemożliwe jest,że tak mnie boli - zmieniła zdanie po zrobieniu KTG. mimiiibea nic nie zrobisz, trzeba nam zyć...najlepiej jak umiemy i wspaniale to Twoje podejscie-mądre, bo pomyslałas o plusie a nie minusie. [link widoczny dla zalogowanych]
I bolało mnie wszystko. Witaj kety, napewno się uda, zobaczysz jakby co to zaglądaj dziewczyny Ci wszystko powiedzą. Brodka cicha piszesz,że nie wiesz jak wyglądam.Może tylko nie pamiętasz.Nie mam nowych zdjęć bo nie ma co fotografować hahahhaha.Jestem trochę przy kości.Pomimo tego,że maluchy absorbują nic nie mogę zlecieć. Pozdrawiam :* zuzu - przyjemnych staranek, pytałaś się może ginekologa co mogło by być przyczyną długiego cyklu? cc, karmić mi sie nie udało może z mc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli fryzjerstwo to Twoja pasja śmiało pisz .
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym, często drętwieją mi dłonie, a właściwie sztywnieją i sinieją.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chociaż czytając to dowiedziałam się, że w Polsce mamy tarantulę, szkoda tylko, że ta informacja nie zmieni mojego nastawienia do życia na lepsze [link widoczny dla zalogowanych] szczególnie dobrze sprawdzają się na koncertach.
Ja? W gabinetach medycyny estetycznej wykonują takie zabiegi ale pamiętajcie, że musi wykonywac je lekarz a nie kosmetolog! I co z tego!!! Nie pytamy o to jaki jest bonus i czy jest karnet na silownie; mamamagdalena wpisz w stopce na kiedy msz termin napewno wszystko bedzie dobrze..... [link widoczny dla zalogowanych]
magnefar - polecam z czystym serdenkiem tygodniu! A zaloze!I wyjde na miasto!I wszystkim szczeki na moj widok poopadaja!!!Wiem ze to potrafie I nie słuchajcie głupot, że znieczulenie jest robiony pod paznokieć, wprawdzie znieczulenie jest niemiłe, ale przy bólu wrastającego paznokcie jest to do zaakceptowania . kurcze....ale ekspresso To chyba przez tą głowę. a lato to prawdziwa udręka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EA-GAMES Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin