Forum EA-GAMES
Od Graczy dla Graczy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

mój facet ciągle pracuje wiec nie mam zbyt dużo czasu dla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EA-GAMES Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wtajemniczony
Wtajemniczony



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:43, 09 Kwi 2014    Temat postu: mój facet ciągle pracuje wiec nie mam zbyt dużo czasu dla

ja tez poprosze o zdjecia przed i po na [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie powinno tak byc ja nie chodzilam czesto oddawac moczu [link widoczny dla zalogowanych] start=30 to jej nie uzyskacie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy wie ktoś o laserowym usuwaniu blizn tu w Lublinie i gdzie najlepiej to zrobić i ile to kosztuję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam średnio wąskie, wydaje mi się, że jak na pierwszy raz to 1 ampułka by wystarczyła? [link widoczny dla zalogowanych] Współczuję Wam dziewczyny, to musi być wqrzające, jak trzeba tak zawsze pamiętać o wyrywaniu albo goleniu Wiem o tym, bo ja dla odmiany mam trochę włosków wzdłuż brzucha, pod pępkiem I to z własnej głupoty, bo jako nastolatka ogoliłam się tam, chociaż nie miałam a n i j e d n e g o ciemnego włoska Tylko się pochlastać Też mi głupio z tego powodu, ale mój facet o tym wie i mówi, że nawet mu się to podoba
Hej-sorki ale nie moglam wczesniej odpisac zostalam bez internetu.margatka ja pochodze ze Slubic ale od paru ladnych lat mieszkam w Przemyslu.pozdrawiam 8cm straciłam w ciągu miesiąca bolało ale było warto Mam na imie Nikola i co stego to ladne imie i jak hsesz to mozesz dziecku dac tak na imie. no właśnie ,że nie ,ja im kunsztu aktorskiego nie odmawiam,bo już pisałam filmów z nimi nie widziałam,ale uważam ,że z wyglądu jak jedna są mało charakterystyczne(a może w zawodzie aktora to lepiej?) ,a pytasz kto jest charystyczny , nawet taka pożal się boże Britnej,nawet bez makijażu jest bardziej dla mnie rozpoznawalna. Chodzę z tym guzem juz 13 lat i teraz znacznie sie powiększył . [link widoczny dla zalogowanych]
kurcze wylazisz juz z 1 trymestru witam ja tez biorę bromergon od 10 dni, w poludnie i na noc po pol tabletki zawsze z jedzeniem jak jest w ulotce i pierwsze 5 dni bylam bardzo senna , non stop ziewalam teraz jest wszystko dobrze jak czytałam o tym leku to wielu kobietkom pomogl zajsc wiedz jak chcesz to sie staraj ja za 2 tyg tez zaczynam staranka bo moj m wraca czytalam rowniez ze jak ktos ma wysoka prolaktyne to ze by nie poronic stopniowo odstawia lek to wszystko zalezy od gina ale dopoki nie zobaczysz 2 kresek na tescie bez konsultacji z ginem wedlug mnie powinnas go brac a wynik prolaktyny mozesz sobie zrobic zawsze raz w miesiacu to nie sa duze koszta pozdrawiam raz wjedziesz, nie wyjdziesz .... to ja mam w takim razie jak w burdelu, wszystko było na początku ceglane, nawet sufit, ale z czasem zaczęło przybywać innych barw... POMÓŻCIE MI! Teraz wygladam jakby mi ktos przywalil, i ciezko sie smiac, ale jak dla mnie efekty po sa super, grudki sie czasem robia czasem nie , trzeba rownomiernie ostrzyknac, dlatrgo najlepiej wrocic na drugi raz. znacie jakies stronki z sukieneczkami?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jak ktoś się jeszcze łudzi,że Jessica ma naturalne piersi to chyba jest po prostu ślepy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam kłamać? Hanka,czemu się czepiasz?Ja tylko powiedziałam jakie jest moje wyobrażenie fryzury pasującej do prostej czarnej sukienki.Wolno mi wyrazić własne zdanie.A poza tym ja w ogóle nie wiem jak Juleczka wygląda (o czym pisałam),więc nie wiem też jakie ma włosy!Doradzam po prostu fryzurę do stroju.A ty zamiast się czepiać to dziewczynie lepiej doradź bo taki jest temat!Pozdrawiam
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak się spotkamy, dam Ci numer do tego kolegi z ratownictwa, zadzwonisz to tak Ci wytłumaczy, że środku nocy pójdziesz przekładać fotelik jeśi zostanie wpięty nie z tej strony [link widoczny dla zalogowanych] acha, i jeszcze jestem zamieszana w reklamę Virgin i w ogóle to sprzedaję działki budowlane w Chmielowicach, weź wyluzuj dziewczyno, do dyskusji nic konkretnego nie wniosłaś tylko się czepiasz.
Niestety nie moge podać Ci niczego konkretnego, ale może w przyszłości przyda Ci się:www.fastdeal.pl i inne portale zakupów grupowych. A ty jakaś niepełnosprytna umysłowo jesteś, że odpowiadasz ludziom, którzy dyskutowali tu sześć lat temu ? a i jeszcze coś...czy ktoś z was miał jazde z chodzeniem taką ze kręci się wam w głowie?? no właśnie, nikt tu nie zdradza tajemnic firmowych, ale nie dziwi mnie ostrożność, na 100% góra śledzi to, co jest pisane na tym forum W 90% byli z nimi związani papierkiem lub żyli na kocią łapę. [link widoczny dla zalogowanych]
Z problemem który opisujecie borykam się od bez mała od 25 lat. Każdy paznokieć źle zrobiony nawet nie dotrwa 2 tygodni bo po prostu odpadnie. czesc dziewczyny Nie dowiedzialam sie tak naprawde skad to krwawienie i dlaczego. a czy ktoś wie coś na temat salonu LaBell na Sienkiewicza w Katowicach? A na biopsji wyszło ze prawdopodobnie to jest guzek pęcherzykowy, niby nic groznego ale jest podejrzany ze mógłby sie zmienic w cos gorszego. Spacer?
Jeśli sie ćwiczy to oczywiście ze sie tłuszczyk spala a mieśnie rosną .
na jakim poziomie trzeba umiec jezyk anglieski zeby bylo ok?zeby znalezc w miare dobra prace??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
od zabiegu.

Nie wiem na jak długo, ale następnym razem przypilnuję i pójdę na zwykle usuniecie osadu i kamienia bo to piaskowanie fajne nie było.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie, jak wielu moich poprzedników, tak i ja napiszę o moich doznaniach (a swoją drogą, rozbawił mnie też tekst jednego z panów, który mówi, że ta czynność - lewatywa za pomocą prysznica bez główki, jest bardzo podniecająca). Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to potraktowałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewnię Twojemu dziecku bezpieczną zabawę i kreatywnie spędzony czas a także smaczne domowe posiłki.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie zastanawiałam się, ale zaraz puszczę sobie szybką muzyczkę i pomyślę nad tym !!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ilizarowicze trzymajcie jutro za mnie kciuki żeby zdecydowali się już mi zdjąć to żelastwo
Gabinet znajduje się na koszykowej, w pobliżu placu Konstytucji, podsyłam link do strony: ja mam długie kręcone... Mam ostatnio problemy z wlosami, wiec zalezy mi na kims sprawdzonym, ale tez kreatywnym pytam z ciekawości!na dobrą sprawe to żadne papiery są niepotrzebne,wystarcza umiejętności! Wiele osob twierdzi ze wybrańcem jest Nevill a nie Harry...zgineli jego rodzice a on przezyl, tak samo jak mowila przepowiednia. [link widoczny dla zalogowanych]
Zeby bylo ciekawej mieszkam obecnie w Niemczech i tutaj bede mnie ciac, co jakos nie sprawia abym czul sie super komfortowo. trądzik. do mnie chyba przez okno przychodza.. JESZCZE JEDNO PYT: Tabletki ketonalu - przeciwbólowe (działają rewelacyjnie - do 3 razy na dobę , na życzenie). Na na piersiach i brzuchu zostały mi przebarwienia, ale powoli zanikają. Jakieś 2 miesiące temu miałam robioną higienizację zębów, czyli usuwanie kamienia oraz piaskowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja co?- powiedziałam położnej, że ja tu rodzić nie będę.
[link widoczny dla zalogowanych]
a moze to przez te jego role

Nie ma czegoś takiego, jak za późno.
[link widoczny dla zalogowanych]
na to to akurat jest prosty sposób - siatka na muchy/komary zatrzyma też pająki wchodzące przez okna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bula, ja też tak myślałam - te parę lat totalnie zrąbały mi psychikę, ale jakoś potrafiłam znaleźć w sobie ostatnie siły żeby to przerwać.
I bezwzględnie należy pamiętać o zażyciu kapsułki(jesli nie była dodana do wlewu) z bakteriami po lewatywie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

missy elliot feat. [link widoczny dla zalogowanych] do DidiLbn :
1000 buziaczkow dla kazdej No Kasioolka ja tez sie ciesze... Polecam Kerastase seria Vita - CIMENT. Z tym znieczuleniem (a raczej jego skrótem) jest jeden zasadniczy problem. Ciepła woda spowodowała rozluźnienie moich mięśni, także ćwiczenia, które wykonywałam nie sprawiały mi bólu, może troszeczkę, i byłam w szoku, że potrafiłam wykonać tyle ciwczen, skoro brakowało mi po środku piszczela 15 cm, co oznacze, ze kostka i kolano były złączone ze soba tyłko za pomocą kości strzałkowej. [link widoczny dla zalogowanych]
nie waze sie,poniewaz glownie zalezy mi na oczyszczaniu,ale jak zgubie troche cialka bede szczesliwa . aha i miala wielki dylemat czy powiekszyc sobie biust! Misiu podjarany, ciągnie dalej:- Ja to bym chciał, żeby w całej Polsce były same niedźwiedzice, tylko ja sam jeden niedźwiedź.Rybka myk-bzyk i w Polsce same niedźwiedzice i żadnego samca prócz Misia.Zajączek skromnie poprosił o kask. ------------------------------- jak dla mnie to wyglada na geja! Pamietajcie, ze klamry sa rozne! Jeśli ci ten ból przeszkadza możesz brać no - spę, zresztą jak powiesz lekarzowi na pierwszej wizycie o tym to z pewnością sam ci zaleci ten lek + magnez który ułatwia rozciąganie się wiązadeł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Julię która pracuje w studiu Starflower na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
śliczna , zdrowa dziewczynka
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EA-GAMES Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin